Träningsblogg?

Min blogg kommer vara full av hur jag skriver att jag har tränat hit och dit, jag har varit nyttig på det och det sättet. Blir så jäkla less på mig själv :) Men nu är det faktiskt så att det är sista terminen i gymnasiet vi snackar om. Jag måste ta tag i mitt liv och jag börjar med att ta tag i mig själv (?) .

Så ikväll har jag först varit och tittat på lägenheten vi ska flytta till den 1a mars :D Ser fram emot, ryktet säger att jag ska få en walk in !! Alltså en garderob som man kan gå in i ;) Sen var jag med Nicolina baby och tränade (pust, stön och suck) Det var kul :D Vi var på gymmet i inte mindre än två timmar! Inte bra när man är halv förkyld.

Imorgon är det fredag, woho :D Då är det skola fram till 16.00, :O . Sen sola på nordic, sen packa väskan och vandra till pappsen. Sen snabbt som fan duscha, byta om, sminka, håret och tagga utgång satan :D Dock får det la bli ganska lugnt då jag ska köra bil klockan 9 dagen efter och åka snowbord. Har faktiskt inte kört rattfull? än, får man väl tillägga. Men jag tror faktiskt inte jag kommer göra det, någonsin. För jag tycker det är onödogt och respektlöst mot alla andra. Man riskerar så mycket mer än sitt eget liv.

Nu ska jag nana för jag är helt slut, måste se fram emot redovisningen imorgon på psykologin ;) Jag och Elin ska föreställa vetenskapsmän som ska bota vår lärares svåra depression som gör att hon överkompenserar alkohol, hennes man är otrogen mot henne, hon vet inte hur många barn hon har och hon varken sover eller äter.

Beteendegruppen sa då: Blondiner har roligare . (Bara blondiner i gruppen)
Vi sa då: Ja, färga håret blondt och ställ dig framför spegeln så kommer du inte kunna sluta skratta.

Då skrattade vi, för det var sjukt kul. Jaja Godnatt :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0