Dåligt Ida dåligt..

Förlåt, inte med min mening att vara såhär dålig på att uppdatera. Jag har bara andra saker att tänka på just nu :) Som i måndags gick jag och Victor balen, :D Det var sjukt kul. Plus att det snart bara är en vecka kvar tills jag tar studenten. SJU FUCKING DAGAR! Det är helt galet! Sen är det Spanien för hela slanten :D

Nu sa jag hejdå till min kära syster. Hon ska nämligen knalla bort till far medans jag stannar här och ska packa en resväska inför RIIIGA på lördag :D Allt detta gör så att det låter som om jag skiter ut pengar. Saken är den att jag inte har den blekaste hur jag ska ha råd med allt. Jag kommer få slita i sommar det är en sak som är säker iallafall.

Nu ska jag städa sen ska jag och nicco åka upp till axamo för att umgås. Jag älskar detta vädret!



Balbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0