100dagar!

Nu är det 100 dagar kvar tills man tar på sig den vita mössan och rusar ut full ur skolan till en go fjortislåt. LÄNGTAR!

Detta ska självklart firas, ikväll blir det centrum för hela slanten (bokstavligt talat) Det kommer bli en dyr kväll. Tur att förfest drickat redan är avklarat! Mor är inte glad på mig, hon tror att jag är ensam om att fira detta :) Och hon kan för allt i världen inte förstå varför ungdomar vill festa på en torsdag, det svarade jag med ännu en fråga "Nämn en dag som ungdomar inte vill festa?"

Ikväll ska jag och Alex först röja antingen hemma hos mig eller Jonny sen ska vi in till stan hyffsat tidigt för att dra igång kvällen på riktigt :D Förhoppningsvis så ska även Mikaela och Millisen vara med och föra :)

Nu ska jag sova en stund för att sedan börja göra mig iordning och dra bort till pappsen där förfesten äger rum om inte annat ;) Fint som FAN. God eftermiddag med er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0