1a mars.

Den första mars så skulle man hälla varm vatten på snön. Istället föll det ner från himlen helt nytt fruset vatten, väldigt roligt.

Denna helgen har varit riktigt spännande och jag har haft väldigt roligt, förutom att jag har sovit mycket. Men tiden jag har varit vaken har varit FANtastisk, typ.
Idag har jag och lillasyster hjälpt till i den nya lägenheten, som vi btw fick nycklarna till idag!
En väldigt bra dag, jag har massa bilder på mitt rum och annat i lägenheten.


Syster diggar snedväggarna


Övervåning som jag och syster kommer leva på.


Mitt rum, längtar till att få se WIC (walk in closet) Ska få Hasse att bygga en när jag flyttar hemifrån också! haha

Allt för idag, trött som satan och ska upp tidigt och har en lång dag. Först skola till fem, sen tänkte jag hinna med träning och skolarbete sen ska jag tydligen bära kartonger också. Varje flickas drömtisdag.
CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0