Fresh Start

Ny lägenhet, nya möjligheter. Allt känns likadant förutom att jag har sjukligt svårt att sova här tydligen. I den gamla sov jag hela tiden, här känns det bara konstigt. Jag trivs men det är skumt. Hum,

Nu skulle jag göra skolarbete men jag orkar inte det, så jag ska laga mat och sen kolla film eller något. För sedan är det tvättdag och fixa garderoben-dag. Det är kul, men jag visste inte att jag hade så mycket kläder och så lite galgar. Så jag har skickat Hans till a6 för att inhandla några sådana + en hylla för skor :D Niiice.

Nej, nu mat

Musik

Eenie Meenie - Sean Kingston, Justin Bieber
So happy I could die - Lady Gaga
Dear Maria, count me in - All time low ( STOOOR favorit )
Reverse cowgirl - T-pain
Your love is my drug - Ke$ha

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0