Galenskap!

Mitt rum är helt galet, min hals är helt galen, mamma har blivit galen men ändå känns allt galet bra :D

Just nu är det 3 dagar kvar tills hela flytt tåget går och vi ska ut ur denna lägenheten, det har varit en lång väntan men ÄNTLIGEN. Därför ser mitt rum ut som s k i t. Det är kartonger överallt, tomt i fönstret, ingenting i min garderob eller byrå. Lever just nu i mina kartonger, mysigt :)

Dessutom hostar jag som attan, det gör ont och jobbigt att bara vara mig i allmänhet :) kanske borde ta det lugnt med träningen, men jag är rädd om jag slackar lite så kanske jag inte kommer igång igen och det vore ju för hemskt!

Mamma har blivit "flyttgalen" under alla 4 gånger som vi har flyttat med mor så kommer det dagar eller några veckor som hon totalt flippar ur och tycker att ingenting är rätt, ingenting fungerar och allt är alla andras fel. Jag visste att detta skulle komma, hon bara valde fel vecka. Så det har varit mycket käftande fram och tillbaka, men det börjar lugna sig nu och det är bra för det är jobbigt för mig att påpeka för henne att hon har fel när jag knappt kan prata :D Men fred är bra att ha.

Nu ska jag steka kött och göra potatis, aldrig lagat en sådan måltid men någon gång ska väl vara den första.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0