SINNES!!

Jag vet inte om jag lackar på riktigt eller om det bara är alkoholen som tänker. Men i mitt huvud rör sig de mest konstiga tankar och jag har väldigt svårt att koncentrera mig, FAN.

Ikväll har iallafall varit en bra kväll så långt jag kan minnas :D Vi dansade, drack och skämde ut oss precis så som det ska vara. Helt underbaun. Just nu ligger jag i min säng helt slut körd. Kommer troligen vakna med värsta ångesten imorgon, må skit dåligt och ha en dans träningsvärk som heter duga. Så ni vet det tjejer, vill ni dansa ordentligt ska ni dansa med Victor Hultberg. Hahaha vi ägde dansgolvet ikväll :D Nu ska jag försöka sova, det luktar tacos i hela lägenheten, det blir god frukost imorgon. MUMS.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0